Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn artikel(en)?

Datum bijgewerkt: 6/18/20

Dit hangt af van het soort artikelen en waar je deze hebt gekocht.

Retour- en Herroepingsbeleid voor artikelen gekocht in de Reebok Online Shop
De makkelijkste manier om af te zien van een aankoopovereenkomst en je artikelen tegelijkertijd gratis te retourneren, is het opvolgen van de retourinstructies. Je hebt het recht om je herroepingsrecht uit te oefenen op de aankoopovereenkomst door duidelijk te verklaren waarom je hebt besloten af te zien van het verkoopcontract. Begin bij clausule 2.13 en lees onze Algemene Voorwaarden verder door voor meer details.

Je kunt je online bestelling binnen 100 dagen na ontvangst retourneren zonder opgaaf van reden. Als je items hebt ontvangen van een bestelling die uit meerdere pakketten bestaat, dan gaat de retourperiode van 100 dagen in op de dag dat je het laatste pakket hebt ontvangen. Om jouw geretourneerde artikelen volledig te kunnen vergoeden, dien je de items te retourneren in een gepaste verpakking. De artikelen dienen niet meer dan nodig gebruikt, gedragen of beschadigd te zijn als gevolg van het vaststellen van de aard, kenmerken en werking van de artikelen. Items die je in de online shop hebt gekocht, kunnen niet in een winkel geruild of geretourneerd worden.

Vragen we je om aan de volgende voorwaarden te voldoen:
 

  • Het artikel bevindt zich in oorspronkelijke staat en zit in de originele verpakking.
  • Kleding is voorzien van de oorspronkelijk bevestigde labels.
  • Accessoires zijn voorzien van alle delen van de oorspronkelijke verpakking.
  • Schoenen zitten in de oorspronkelijke schoenendoos.


Houd er rekening mee dat je geen herroepingsrecht hebt op gecustomizede of gepersonaliseerde artikelen, aangezien deze exclusief voor jou gemaakt worden. Deze artikelen kunnen niet geretourneerd worden tenzij er sprake is van een productiefout.

Wat is het retourbeleid voor mondkapjes?
Als de verpakking van het product ongeopend is, dan is ons normale retourbeleid van toepassing. Zie 'Wat is ons retourbeleid ' en 'Hoe retourneer ik mijn artikel(en) ' voor meer informatie.

Als de productverpakking is geopend, kan het product vanwege gezondheidsredenen niet worden geretourneerd, omgeruild of vergoed, tenzij er sprake is van een productiefout.


Artikelen gekocht bij een erkende Reebok reseller
Wij kunnen geen aanvragen voor een vergoeding accepteren van artikelen die je hebt gekocht bij een groothandelpartner of een andere geautoriseerde reseller. Heb je artikelen bij één van onze resellers gekocht? Vraag dan naar hun eigen retourbeleid.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur