Wat moet ik doen als ik mijn pakket nog niet heb ontvangen?

Datum bijgewerkt: 1/18/19
Wil je meer te weten komen over de huidige bezorgstatus van je bestelling? Je kunt de bezorgstatus van je bestelling eenvoudig volgen.

We streven er altijd naar om je bestelling binnen onze standaard bezorgtijden te leveren, maar soms kunnen onverwachte factoren tot vertraging leiden.

Als je jouw pakket niet binnen onze standaard bezorgtijden hebt ontvangen, volg dan onderstaande stappen op.

Oplossing
 
  1. Controleer de leveringstijden voor het artikeltype van jouw bestelling. Als je bestelling gepersonaliseerde artikelen bevat, neemt de bezorging 1 - 2 werkdagen langer in beslag.
  2. Je kunt de status van je bestelling controleren door naar de bestellingstracker te gaan. 

  3. Bekijk de bezorgstatus van je bestelling in onderstaande tabel. Hier zie je in welk stadium je bestelling zich bevindt en wat je in elk stadium kunt doen.
 
BezorgstatusOplossing
Bestelling heeft de status 'Geannuleerd'. Je bestelling kan om een aantal redenen geannuleerd zijn. Je ontvangt een e-mail met de reden voor het annuleren van je bestelling.
Bestelling staat vast op de status 'Bestelling ontvangen'.Het kan zijn dat het artikel dat je hebt besteld niet meer op voorraad is. Neem contact met ons op. Als het artikel niet op voorraad is, wordt de bestelling geannuleerd.
Bestelling heeft de status 'Bestelling verzonden’.  De trackingscode staat vast op de status 'Wordt bezorgd' of enige voorafgaande status.De trackingscode staat vast op de status 'Wordt bezorgd' of enige voorafgaande status. Je bestelling heeft ons magazijn verlaten en is nu in handen van de koerier. Neem contact met ons op
Bestelling heeft de status 'Bestelling verzonden'. De trackingscode heeft de status 'Bezorgd' maar het pakket is niet geleverd.Neem contact met ons op. Het kan zijn dat we om een bewijs van levering vragen.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar de status van de trackingscode op de website van de koerier geeft 'Bezorgd' aan.Neem contact met ons op. Het kan zijn dat we om een bewijs van levering vragen.
Ik heb een pakket ontvangen, maar het is niet compleet.Het kan zijn dat je artikelen in afzonderlijke pakketten zijn verstuurd. Als je geen tweede pakket ontvangt, neem dan contact met ons op.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 21:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur