Wat kan ik doen als ik het vermoeden heb dat ik een namaakartikel heb gekocht?

Datum bijgewerkt: 7/23/19
Namaakitems vind je over de hele wereld. Indien je denkt dat je er één hebt gekocht, en je hebt onze bevestiging nodig om een terugbetaling te kunnen claimen, geef ons dan info over waar en van wie (naam en adres) je het artikel hebt gekocht. Vermeld de volgende gegevens:
 
  • foto's van het artikel (inclusief alle labels die aan het artikel zitten).
  • foto's van de verpakking.
  • een kopie van de kassabon.
  • andere papieren die je bij het artikel hebt ontvangen.
  • de website (indien je het artikel online hebt gekocht).

Omdat namaakartikelen niet door ons zijn gefabriceerd, hopen we dat je begrijpt dat we ze niet in kunnen nemen of vergoeden.
 
We kunnen geen details vrijgeven over de uitkomst van stappen die wij mogelijk ondernemen.
 
Indien je besluit een klacht in te dienen tegen de verkoper van het artikel, dan werken we mee aan verzoeken van autoriteiten die de echtheid van het artikel beoordelen.
 
Zorg ervoor dat je al je volgende artikelen in onze Online Shop koopt, bij één van onze officiële verkooppunten of bij een erkende reseller. 

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 21:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur