Wat is de garantie op mijn artikel(en)?

Datum bijgewerkt: 4/1/19

Elk Reebok-product dat binnen de afgelopen twee jaar is vervaardigd of gekocht, komt in aanmerking voor een RMA. Je moet ook een kopie van de oorspronkelijke kassabon of ander bewijs van aankoop kunnen overleggen.

Als je een garantieclaim wilt indienen, neem dan contact met ons op en stuur foto's waarop het defect samen met het artikelnummer (ART # is een zescijferig numeriek of alfanumeriek nummer op het prijskaartje) en het product zelf duidelijk staan afgebeeld. Mocht het product fysiek moeten worden onderzocht, zal Reebok je een pre-paid retourlabel sturen.

Indien je een artikel dat je in één van onze winkels hebt gekocht omwille van de kwaliteit wilt retourneren, dan dien je het naar één van de winkels in dat land terug te brengen. Het personeel zal de schade inspecteren.

Indien artikelen om andere redenen beschadigd zijn geraakt, inclusief beschadiging door nalatigheid, misbruik of slijtage, dan vergoeden we dit niet. We kunnen het artikel niet vergoeden als het artikel ergens anders dan in onze Online Shop of in een van onze officiële winkels is gekocht.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 21:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur