Wat gebeurt er met mijn voucher als ik mijn online bestelling terugstuur, of een deel ervan, of wanneer mijn bestelling is geannuleerd?

Datum bijgewerkt: 12/21/20

Wat er gebeurt als je je online bestelling retourneert of annuleert, hangt af van het type voucher dat je hebt gebruikt.

Je hoeft geen contact met ons op te nemen als:
- je bestelling volledig is geannuleerd of als je de hele bestelling zelf hebt geannuleerd. De vouchercode wordt na 24 uur automatisch opnieuw geactiveerd. 
Indien je een voucher hebt gebruikt die een geldbedrag als korting gaf (bijv. €10) dan wordt de voucher vervangen als je de volledige bestelling retourneert. 
Indien je een deel van de bestelling die is betaald met een adidas (terugbetalings) gift card, terugstuurt of annuleert, ontvang je per e-mail het bedrag retour voor dat deel van de bestelling. Als je een andere betaalwijze hebt gebruikt samen met je gift card, dan wordt de terugbetaling ook eerst via die andere betaalwijze gedaan.

We kunnen je helpen met een vervangende voucher als:
- je een voucher gebruikt met een kortingspercentage (bijvoorbeeld 10% korting). De voucher kan worden vervangen als je de bestelling, of een deel ervan, retourneert. Neem contact met ons op. 

De factuur van je bestelling geeft je een volledig overzicht van de korting op elk specifiek artikel. De factuur wordt verzonden met de bevestigingsmail van de bezorging of je vindt 'm in je account.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur

Als je ons in het weekend wilt bereiken, ondersteunen we je graag in het Engels.