Waarom past mijn voucher niet de juiste korting toe op mijn bestelling?

Datum bijgewerkt: 10/15/18

Acties zijn vaak voor een beperkt aantal artikelen van toepassing. Lees de specifieke Algemene Voorwaarden op jouw voucher om zeker te weten dat de voucher van toepassing is op je bestelling. De Algemene Voorwaarden vind je onderaan de e-mail die we je hebben gestuurd, onder de ‘Store Locator’ en ‘Privacybeleid'.

Als je er zeker van bent dat de voucher geldig is voor jouw bestelling, maar hij nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 21:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur