Waarom kunnen jullie mijn bestelling niet verzenden?

Datum bijgewerkt: 6/18/20

Er zijn een paar redenen waarom wij je bestelling niet zouden kunnen verzenden.

Dit zijn een paar mogelijke oorzaken:

  • Het artikel dat je hebt besteld is niet meer op voorraad.
  • Je woont in een afgelegen gebied waar we niet kunnen leveren.
  • Je hebt een postbus als bezorgadres opgegeven. Helaas kunnen we niet aan postbussen leveren omdat je voor onze verzendingen voor ontvangst moet tekenen.
  • Er kan zich een betaalprobleem voor hebben gedaan toen je de bestelling plaatste.

Als je je bestelling wilt laten bezorgen in een ander land, bestel dit dan op de lokale site (bijv. als je je bestelling wilt laten bezorgen in Frankrijk, bestel dit dan op reebok.fr).

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur