Kan ik mijn online bestelling annuleren?

Datum bijgewerkt: 10/19/19

Kan ik mijn online bestelling annuleren?


Je kunt online bestellingen, in zijn geheel of gedeeltelijk, binnen 15 minuten na plaatsing annuleren.
Volg deze stappen op om je bestelling te annuleren
 
  1. Ga naar de bestellingstracker. Je vindt je bestelnummer in je bestelgeschiedenis of in de e-mail waarmee we je bestelling bevestigd hebben. 
  2. Kopieer en plak je bestelnummer in het veld 'Bestelnummer', voer je e-mailadres in en klik op 'Bestelling volgen'.
  3. Klik op de knop 'Items annuleren'. Deze knop is tot 15 minuten na het plaatsen van je bestelling zichtbaar.  
  4. Selecteer nu de artikelen die je wilt retourneren, geef de retourreden aan en bevestig je annulering.


Zodra je annulering is verwerkt (binnen 2 - 4 uur) wordt er een bevestiging verzonden naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Je hoeft óf niks te betalen, óf je ontvangt je geld terug voor de geannuleerde artikelen. 

De knop om je bestelling te annuleren is tot slechts 15 minuten na plaatsing zichtbaar. Als de knop niet langer zichtbaar is, is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. In dat geval kun je je bestelling ter vergoeding aan ons retourneren zodra je deze ontvangen hebt

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 21:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur