Kan ik een nieuwe bezorging inplannen als ik niet thuis was tijdens het bezorgen van mijn pakket?

Datum bijgewerkt: 10/15/18
Indien je de eerste bezorgpoging hebt gemist, dan is het niet mogelijk om een nieuwe in te plannen. Je bestelling wordt afgeleverd bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt, dit staat vermeld op de kaart die de bezorger bij je in de bus heeft gedaan. Op de kaart vind je het ophaalpunt waar jouw bestelling is achtergelaten.
 
Vergeet niet om een identiteitsbewijs en de kaart van de bezorger mee te nemen als je jouw bestelling ophaalt.
 
Heb je geen kaart van de bezorger ontvangen? Neem dan contact op met DPD / PostNL.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 21:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur