Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Datum bijgewerkt: 7/9/20

COVID-19 - We hebben in deze periode meerdere bezorgpartners ingeschakeld om de best mogelijke bezorging in deze uitdagende tijden te garanderen. Er zijn geen wijzigingen in ons retourproces. Je kunt jouw pakket nog steeds zoals gewoonlijk retourneren met het meegeleverde DPD -label in de doos, volgens de normale stapen hieronder.

Als reactie op de impact op de infrastructuur die door het coronavirus wordt veroorzaakt, hebben we onze retourperiode van 30 dagen naar 100 dagen verlengd.

Niet de juiste maat? In plaats van het artikel terug te sturen, kun je het ook gratis omruilen voor een andere maat. Ga voor meer informatie naar onze hulppagina Ruilen.

Je kunt je online bestelling gratis binnen 100 dagen (of 14 dagen voor hype-producten zoals YEEZY) na ontvangst retourneren. Indien je bestelling in meerdere pakketten is geleverd, dan geldt per individueel pakket de 100 dagen retourperiode die ingaat op de dag van ontvangst. In je account vind je de ontvangstdatum terug.

Let op: er worden geen verzendkosten in rekening gebracht als je je bestelling retourneert met dezelfde bezorgdienst die deze ook geleverd heeft en onderstaande retourinstructies opvolgt.

Retourneren met PostNL: Doorloop onderstaande stappen om een digitaal retourlabel online te creëren - dat is snel, makkelijk en goed voor het milieu!

1. Plaats de items in originele verpakking in de doos, voeg het retourformulier toe en plak de doos dicht.2. Ga naar reebok.nl/bestelling-volgen en vul je e-mail en ordernummer in. Of log in en ga naar je order in je bestelhistorie. Klik op ‘Retourneren’ en vertel ons welke items je wilt retourneren en waarom. Bevestig hierna je retour.3. Je creëert direct een digitale barcode, dat je is je retourlabel. Deze sturen we ook automatisch per e-mail toe.4. Breng je pakket naar een afleverpunt in de buurt. Hier laat je de digitale barcode scannen vanaf je smartphone.

Vind het dichtstbijzijnde PostNL afleverpunt.

 

  • Het duurt ongeveer 3 tot 5 werkdagen voor het pakket in ons magazijn arriveert. We houden je op de hoogte over de status via e-mail.
  • Zodra we het pakket hebben ontvangen, betalen we je via de oorspronkelijke betaalmethode terug. Dit kan tot 14 dagen duren.


Print je het label liever zelf? Geen probleem. Je kunt een label downloaden en printen als je stap 2 hebt afgerond. En we sturen je retourlabel per e-mail.
 

Retourneren met DPD: heb je je pakket laten leveren naar een DPD collectie punt, dan zit er een retourlabel in de box. Deze plak je over het originele verzendlabel en ga je naar stap 4. Vind hier je dichtbijzijnde DPD locatie. Geen retourlabel in de doos of verloren? Creëer dan gewoon een nieuw DPD retour label door dezelfde stappen als hierboven te volgen. 

Let op: gepersonaliseerde artikelen worden speciaal voor jou gemaakt. Deze kan je dus niet retourneren, behalve in het geval van productiefouten.
 

Retourbeleid
Lees ons retourbeleid voor meer informatie over de retourvoorwaarden.

Wat is het retourbeleid voor mondkapjes?
Als de verpakking van het product ongeopend is, dan is ons normale retourbeleid van toepassing. Zie 'Wat is ons retourbeleid ' en 'Hoe retourneer ik mijn artikel(en) ' voor meer informatie.
Als de productverpakking is geopend, kan het product vanwege gezondheidsredenen niet worden geretourneerd, omgeruild of vergoed, tenzij er sprake is van een productiefout.

Artikelen die je bij een andere onlineshop hebt gekocht

Als je artikelen hebt gekocht in een andere online shop, neem dan contact met hen op gezien zij hun eigen retourbeleid hanteren. Het is niet mogelijk deze artikelen online bij reebok te retourneren.

Je retour overhandigen of omruilen tijdens een levering

Verwacht je de PostNL bezorger aan de deur vanwege een bestelling? Dan kun je de doos ook aan hem overhandigen in plaats van naar een ophaalpunt brengen. Zorg ervoor dat het retourlabel op de doos geplakt is - de bezorger kan niet aan de deur een digitale barcode scannen. 

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur