Beschikbaarheid van onze Customer Support tijdens COVID-19

Datum bijgewerkt: 6/18/20
Nu de wereld maatregelen neemt om adequaat te reageren op het coronavirus, staan wij voor een van de grootste uitdagingen aller tijden.

We werken er dag en nacht aan om onze klantenservicekanalen optimaal te laten werken voor jou.

Terwijl we deze moeilijke periode in goede banen proberen te leiden, blijven jullie en onze adviseurs onze topprioriteit.

Dit kan beteken dat de wachttijden langer dan normaal zijn, dat het langer kan duren voordat we bij je terugkomen en dat de kans bestaat dat je vraag in het Engels wordt beantwoord door een van onze adviseurs in een ander Europees contact center.


Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo 9:00 uur tot 17:00 uur

Als je ons in het weekend wilt bereiken, ondersteunen we je graag in het Engels.