Waar kan ik je mee helpen?
Veelgestelde vragen
- Hoe check ik de bezorgstatus van mijn bestelling?
- Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?
- Wat kost het om een artikel, of meerdere artikelen, te retourneren?
- Wat gebeurt er met mijn voucher als ik mijn online bestelling terugstuur, of een deel ervan, of wanneer mijn bestelling is geannuleerd?
- Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?
- Hoe gebruik ik mijn voucher?
- Wat is de levertijd & wat zijn de verzendkosten?
Waar is mijn bestelling?
Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.
Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?
VRAAG ONZE KLANTENSERVICE
Ma - Vr: | 8:00 uur tot 19:00 uur |
Za - Zo | 9:00 uur tot 17:00 uur |
Als je ons in het weekend wilt bereiken, ondersteunen we je graag in het Engels.